Když manga dorazila do České republiky, byl to hlavně Akira, jehož jméno se skloňovalo všemi směry. Nakonec, zejména kvůli japonskému puntičkářství, trvalo nakladatelství Crew zhruba deset let, než se jejich snaha ocitla v cílové rovince a tento kultovní kousek spatřil světlo světa také v českém jazyce. Netřeba se trápit, čtenáři za tu dobu dostali jiné manga série, které si velice oblíbili, jmenovitě jde například o Naruta, Bleach, Útok titánů, Gantz a tak dále. Přesto je ale význačné, že tolik vyhlížené dílo je konečně zde.

RECENZE ZDE

Vítejte v Londýně roku 1821, v době, kdy magie čeká na svou další šanci. Minulost je zapomenuta, Temný pán zapuzen a obyvatelstvo je pod ochranou Strážců. Bitva mezi dobrem a zlem sice skončila, to ale neznamená, že bylo zlo dokonale poraženo. Své o tom ostatně ví například Will, mladík, který je na útěku před vrahy, jež mají na svědomí brutální vraždu jeho matky.

RECENZE ZDE

Sandmanův příběh se začal psát v roce 1987, kdy tehdy ještě komiksový zelenáč Neil Gaiman obdržel nabídku publikovat pro společnost DC každý měsíc seriál. A tak byla navázána spolupráce mezi americkou firmou a britským autorem – a nikdo z nich neměl ani ponětí, jak kultovní záležitost společně stvoří.

RECENZE ZDE

S lidmi je to těžké, ale s démony ještě těžší, alespoň co se jejich zabití týče, což ostatně brzy zjistí také Guts, černý rytíř, hrdina epické temné manga série Berserk, natolik oblíbené, že se jí prodalo už zhruba 50 milionů kusů. Kromě obávaných nepřátel se musí válečník s opravdu masivním "železem" na zádech několikrát postavit i samotné smrti a časem se z něj stane silný a obávaný žoldák, jenž se nikdy nevzdává a jehož styl boje je přímý a brutální. Život přece nic neznamená, a proto není třeba bát se ho riskovat.

RECENZE ZDE

Být novinářem není snadná práce, musíte být stále k dispozici a mít ten správný "tah na branku". V dnešní honbě za fantastickými zprávami jde ale bohužel často stranou čest, morálka a mnohdy i pravda, jak se ostatně přesvědčila také hlavní hrdinka příběhu Lenky Pastorčákové Dominika Loučková. Mladá žena se nebála nesklonit hřbet před mocnými ani za cenu ztráty kariéry a cesty do neznáma.

RECENZE ZDE

Karel IV. byl významným panovníkem dvou říší – byl císařem římským a králem českým. Zasloužil se o kulturní rozkvět a dobré jméno rodu Lucemburků. Co ale jeho osobní život? Byl celkem čtyřikrát ženatý, jeho srdce však dost možná získal ještě někdo další – historici George a Martin rozkrývají záhadu kolem Karlovy tajné milenky.

RECENZE ZDE

Hrady z betonu, futuristický U-Bahn, zaplivané noční nálevny, záchodky, které by dnes vydaly na sbírku "opravdového" umění, drogy, punk, prostituce, nemoci a životy lidí, kteří nad vším moc rádi zavírali oči. Autobiografický román Náraz od trojice německých autorů je přesně o tom. O čem? O Berlíně osmdesátých let s příměsí tehdejšího Československa.

RECENZE ZDE

Zatímco v předchozím díle byla Josie Quinn, detektiv policejního oddělení v Dentonu, víceméně ušetřena kupících se neštěstí. V nejnověji přeloženém příběhu se autorka opět nebála "dát jí řádně do těla". Zdá se totiž, že její neschopnost upéct dokonalý dezert na večeři se svou budoucí tchyní bude ten nejmenší problém daného večera. Milovanou maminku Josiina přítele a kolegy Noaha totiž najdou mrtvou, "zasazenou" obličejem do záhonu květin.

RECENZE ZDE

Němci Leu připravili o rodinu, ale Bůh, patrně jako veliký vtipálek, jí jednoho z nich poslal jako anděla strážného. Nenechte se mýlit, Hermann není dobrým člověkem, snaží se najít vykoupení za tisíce mrtvých v jedné nevinné duši. Lea tak dostává novou naději na život. Naději, kterou velice rychle zašlapou hluboko do země naši "osvoboditelé" z východu.

RECENZE ZDE

Staré venkovské sídlo Bella Vista znovu otevírá své brány, farma s jabloňovými sady se již brzy chystá přivítat žáky do školy vaření, kterou povede nadaná Isabel Johansenová, jež v kuchyni svede nejrůznější kouzla. Základní ingrediencí všech receptů má být med, a tak se Isabel rozhodne najmout včelaře na výpomoc. Ovšem Cormac O'Neill, jenž se připlete rozzuřenému roji včel do cesty, není včelařem, nýbrž reportérem, který chce sepsat biografii Isabelina dědečka, Magnuse Johansena.

RECENZE ZDE

Cesta k jednoduchosti vlastně není vůbec jednoduchá, jak se čtenář dozvídá od autorky v samotném úvodu knihy. Česká spisovatelka, která byla často spojována především s Franzem Kafkou, svými esejemi dokazuje, že nebyla pouhou ženou ve stínu velkého literáta, naopak hrdě vystupuje a na svou dobu velice odvážně komentuje různé společenské nešvary, popisuje vztah mezi mužem a ženou, píše o stálosti a pomíjivosti nebo o tom, že člověk nemusí podniknout výlet třeba do Paříže, aby byl šťastný, ke štěstí může stačit úplně obyčejný obrázek pořízený za deset korun.

RECENZE ZDE

Když Ann Rule pracovala na lince bezpečí, ani ve snu ji nejspíše nenapadlo, že ten milý kolega s příjemným a uklidňujícím hlasem vedle ní bude jednoho dne patřit mezi nejznámější Američany historie. Tím mužem totiž nebyl nikdo jiný než Ted Bundy, jeden z nejhorších sériových vrahů vůbec. Muž, o němž se říkalo, že má dvě tváře...

RECEZNZE ZDE

Když měla Erika Ventluková v roce 2003 při jízdě na kánoích v Rakousku nehodu, neměla sebemenší ponětí, jaký dominový efekt její úraz způsobí. Mladá dívka se v počátcích svého dospělého života, plná energie, aktivní sportovkyně a pilná studentka, dozvídá, že se nemoc diagnostikovaná v dětství vrátila. Bohužel natolik agresivně, že dívka najednou neví, zda má smysl plánovat si vlastní budoucnost.

RECENZE ZDE